Proost ! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu Proost ! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu

Proost !

Blijf op de hoogte en volg Ferry

19 September 2012 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Proost op een fijne vakantie.
De volgende reis richting de Ring of Fire is aanstaande. De uithuisplaatsing nadert, het plan van aanpak is goedgekeurd en de verzoekschriften zijn de deur uit. Machtigingen en indicaties zijn reeds binnen.
Naast Bali bezoeken we adventureland Sulawesi, voorheen Celebes. Op een enkeling na hebben we nog niet eerder iemand ontmoet die zomaar op vakantie ging naar Sulawesi. Daarom kunnen we onze informatie alleen maar putten uit Perry en Els en neef Vinny. Juist hij helpt ons om het verblijf op noord Sulawesi, Manado, te veraangenamen. Daarheen om nog meer indo-familie te ontmoeten. Vinny brengt ons in contact met zijn oom en tante en ze zijn pleased to meet us. Nieuwsgierigheid wordt een plezant gevoel. En ook spannend. Zouden we toch nog eens iets aparts doen: couch-surfen dus ! Dan ook iets extra's meenemen. Jeweetwel hollands kaasje, schortje molen/klompje-print en ook chocolade. Koffers zijn zo goed als gepakt. 1 Volle koffer om niet. Camera's opgeladen en natuurlijk m'n nieuw speeltje om vooral te watseppen en te weurtfjoeten. Ik weet niet of ik er aan toekom. Gezonde spanning overheerst want vliegen is nogsteeds niet mijn ding. Een slaappilletje moet helpen, zo niet een muziekje of filmpje kijken op de laptop (thnx Thijs). En als dat niet helpt dan maar "Gijp" lezen. Hij zal me toch zeker door deze 18 uur heentrekken .......... Pikkie dat gaan we doen !

• 19 September 2012 - 15:33

Ellen:

Hej Ferry en Hanny. Heel veel plezier op jullie geweldige reis en natuurlijk goede reis gewenst! Lieve groet ellen

• 19 September 2012 - 15:51

Dionne:

goede reis en geniet

• 19 September 2012 - 17:45

Wilma:

Hoi,hoi.
    Geniet van jullie vakantie,ik lees graag hoe het e.e.a. Verloopt.

Wilma

• 19 September 2012 - 17:59

Perry & Els:

Heel veel plezier op deze bijzondere reis! Doe het Toraja volk en de Tau Tau's de groeten van ons! We wachten vol spanning jullie belevenissen af, en we hopen stiekem op veel herkenning! Geniet met volle teugen, dan genieten wij vanaf hier met jullie mee! We zullen uitkijken naar jullie verslagen! Goede Reis!!

• 19 September 2012 - 18:52

Ivonne:

Ik ga jullie zeker volgen!!!

Heel veel plezier en geniet ervan.

Veel liefs

Raymond en Ivonne

• 19 September 2012 - 19:44

Krishna:

Lieve Hanny en Ferry,
    Nogmaals wens ik jullie een goede reis richting RING of WATER,veel plezier daar en
    geniet er maar jullie vakantie samen met je tanten,oom,nichten en neffen in Manado.
    Ik zal verder jullie reisverslag volgen,hoor.
    Veel liefs en groetjes ook aan de familie in Manado.
    Krishna

• 19 September 2012 - 20:10

Jeanne Hoedemakers:

Ik ga jullie zeker volgen!

Heel veel plezier samen en geniet ervan.

Liefs Jeanne
    xx

• 19 September 2012 - 20:46

Toine:

wij volgen jullie

heerlijke vakantie...

• 20 September 2012 - 05:34

Fred:

Where am I? In sunny southern California, placing my order for Luwak coffee, hold the cream!
    The phone is ringing off the hook after seeing your boys in the paper, the girls are calling, asking for the young men.. lol. Have a great vacation, Jeremy wishes he was there with you, we all do!
    Sama sama, primakasi... kambali

• 20 September 2012 - 21:02

Caressa:

Heel veel plezier in Bali en Sulawesi. Geniet ervan!!!

Liefs Caressa

• 21 September 2012 - 19:17

Monique Brard:

Oh, wat ik ben ik weer benieuwd naar je verhalen Ferry! Leuk om weer wat nieuws te gaan ontdekken. Ik ga jullie zeker volgen! Kunnen jullie voor ons de deskundigen worden.
    ENJOY!!!!
    Veel liefs van Perry en Monique