I feel good ! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu I feel good ! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu

I feel good !

Blijf op de hoogte en volg Ferry

20 September 2017 | Indonesië, Ubud

20 september;
We krijgen een app van Leroy; "mam/pap, je hoeft je niet te schamen als jullie eerder naar huis komen" ..en "volgens mij heb ik echt een vrouw nodig in mijn leven". We weten wat hij ermee bedoelt. @GabLin: kunnen jullie een pannetje eten brengen bij onze jongste ?
Lambiek en Olivia hebben zo'n lol met elkaar. We lopen het hotel uit en spontaan gaat het van: I feel good, doedadoedadoedadoe... hihi, so good, hum hum, so good hum.. hihi.
Vandaag houden we een rustdag. Linda heeft enkele jaren geleden een shopeigenaar leren kennen met wie ze nu dus bevriend is. Volgens mij hebben ze ook ING-contact. Of we hem willen vereren met een bezoekje aan zijn warung en ze stuurt me een foto van hem en zijn vrouw. Vlakbij de Monkey Forest. Daar aangekomen zeg ik tegen Hanny dat ik aan hem zal vragen of hij de man op de foto kent. We stappen zijn shop binnen en voordat ik hem mijn vraag kan stellen, begint hij al te lachen en weet hij dat wij Hanny en Ferry zijn. Linda toch ! Maar ik vergeef het je. Je weet toch dat je in mijn top 3 favo staat. Bajra en wij kletsen door terwijl we ook zijn handel bekijken. Zonder teveel woorden, zijn we plotseling saudara, broer en zus van Bajra. Zijn vrouw was er niet, was bezig met een ceremonie; tooth peeling (whatever it may be). Bajra zou er eigenlijk ook bij moeten zijn. Maar hij wist al 2 dagen dat wij in Ubud waren en durfde zijn winkel niet te sluiten. Wist hij van Linda. Dus heeft hij 2 dagen zitten wachten op ons. Linda toch....maar ach ik vergeef het je...top 3 favo.. We moeten een kado uitzoeken om mee te nemen naar huis. Saudara, brother and sister, kein geloel. Ik wil hem uang geven, maar Hanny zegt dat hij er emotioneel van wordt en dat we dat uit respect moeten aannemen. Dat is een weggeef-truc, zeg ik. Nee, hij meent het. Dus accepteer ik zijn presentje. We moeten hugs geven aan Linda en Gaby. Bij deze alvast; xxx.
We komen een europesche spierwitte vrouw tegen in een rode sarong kebaya. Het zag er niet uit. Zeg nou eerlijk, dan pak je iets met gedekte kleuren. Maar dan nog trek je dat niet om 12.00 smiddags aan om souvenirs te kopen, maar bij een feestelijke gelegenheid. Is mijn idee.
Nog even aapjes kijken bij Monkey Forest. Bril af en handen in de zak. De monyets !!
Hanny gaat terug naar het hotel en ik pak een massage; 70 K voor een uur, 4 euri. Het was weer heerlijk. Ik lig op mijn borst en meissie komt schrijlings op mijn billen zitten. Ik geef aan dat ik gisteren de hele dag heb gescooterd en dat mijn bilspieren erg gevoelig zijn. Daar wist ze wel raad mee. Ze pakt een spier en knijpt met duim en wijsvinger. Even verloor ik het gevoel in mijn billen. Nog gevoeliger werd het toen mijn meisje de ero-zone betrad. Ja, daar bij mijn liezen, daar heb ik veel last van... Ze glijdt van mijn hals over mijn stevige borst naar beneden, ze voelt mijn sixpac en stopt net iets onder de rand van mijn slip. Ha, dat was spannend ! Iedereen doet het net even anders. Meis wast de soda van mijn lijf. Mandir, zegt ze. Ik moet rechtop gaan zitten en dan neemt ze mij nog eens van achteren... Ze pijit nog eens mijn schouder en nek. Dan om het af te maken, mijn hersenpan. Het kraakt onder mijn toupetje. Heerlijk, dat was weer eens extasy-en !
Terwijl we ons opmaken om te gaan uit eten, belt Frits. Of we nog iets leuks weten in Ubud. Blijken ze vandaag ingecheckt te zijn in een hotel in Ubud. Achter Monkey Forest, niet ver van ons. We spreken af om samen te eten en kletsen bij. We eindigen in de Laughing Buddah café. Er speelt een fantastische salsa band. Iedere dag een live band.
Morgen gaan zij naar Candidasa en wij worden smorgens opgehaald om naar Nusa Lembongan te gaan met de fast boat.

Tip 1; Sri Bungalows Ubud. Wil je een rustige plek, vraag ernaar.
Tip 2; café Laughing Buddah. Gezellig eetcafé met live muziek.


  • 20 September 2017 - 18:33

    Janny:

    Fer, jij moet echt gaan schrijven als je straks meer vrije tijd hebt.
    Je hebt echt talent, heerlijk te lezen en om jullie zo te volgen.
    Geniet ze nog samen. Xxx

  • 20 September 2017 - 22:16

    Alby:

    Hahaha fer..hoe jij beschrijft jou massage..ik zie het voor me..geniet er nog maar van...xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Ferry

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 71323

Voorgaande reizen:

08 September 2017 - 29 September 2017

Bali; paradise on earth

21 Februari 2016 - 21 Maart 2016

Thailand/Myanmar; into the dream.

12 Maart 2016 - 18 Maart 2016

Koh Samui

29 Februari 2016 - 13 Maart 2016

Myanmar

19 September 2013 - 10 Oktober 2013

Het land van de eeuwige glimlach.

20 September 2012 - 13 Oktober 2012

Bali en Sulawesi

29 September 2011 - 20 Oktober 2011

Wijckies On Tour op Bali

09 Juli 2010 - 11 Augustus 2010

Op reis naar Indonesië

Landen bezocht: