Sri Bungalows en een massage salon naast de deur. - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu Sri Bungalows en een massage salon naast de deur. - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu

Sri Bungalows en een massage salon naast de deur.

Blijf op de hoogte en volg Ferry

19 September 2017 | Indonesië, Ubud

16 september;
Vandaag worden we opgehaald door Maximus. Voordat we vertrekken pakken Hanny en ik nog eerst even een massage na het ontbijt. Max is vroeg uit de veren gegaan om ons op te halen in Lovina. Hij was al om 06.30 uur van huis vertrokken om om 10.30 uur bij ons te zijn. Het was erg druk op de weg.
De tocht naar Ubud bracht ons via Kintamani naar Lake Batur. We hebben er geluncht (170 K, all you can eat). Vanuit het restaurant, dat hangt op een rots, had je een prachtig uitzicht op de gunung Agung (de hoogste berg op Bali) met de top in de wolken, de gunung Abang en de gunung Batur.
Natuurlijk weet Maxi de kortere route, over smalle weggetjes en door prachtige natuur. Er zijn momenten dat je liever op de hoofdweg zit omdat je dan beter kan doorrijden, maar dan zie je niet wat je nu ziet. Ook dit heeft wel wat. Aangekomen in Ubud, bij hotel Sri Bungalows aan de Monkey Forest Lane, checken we in. Hanny had om een rustige bungalow gevraagd. Het voorste gedeelte kenden we nog van de vakantie van Clemens en Marion. We lopen door op een kronkelend paadje en komen achter de rijstvelden uit in een vrij nieuw gedeelte. Moeten we iedere dag/ochtend het hele stuk lopen om te gaan ontbijten en shoppen....? Maar aangekomen bij de bungalow kregen we weer zo'n wow-gevoel. Ons zeer ruime hutje ligt naast een mooie vijver met koikarpers en de massage salon. Ook toevallig... Daarachter trapje omhoog trapje omlaag het zwembad. Wat een heerlijkheid om hier te mogen zijn. We besluiten om hier 5 dagen te blijven.

• 19 September 2017 - 18:52

Jack En Helene:

Jullie maken toch ook wat mee hè. 100% genieten.