Mwah, ik zie niks !, schreef ze. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu Mwah, ik zie niks !, schreef ze. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu

Mwah, ik zie niks !, schreef ze.

Blijf op de hoogte en volg Ferry

12 Maart 2016 | Thailand, Bangkok

Vrijdag 11 maart; 7 down, 4 to go.
De vlucht van Heho naar Mandalay was nr. 7 en om niet te vergeten: allerbelabberdst ! Bij aankomst sprak een oudere Amerikaanse backpacker ons aan. Hij herkende ons van het hotel waar we zaten: "we should have shared the taxi !" Klopt, want de taxi in Myanmar is best duur. Hij: "it was a terrible flight, omg I sat at the back and I saw the plane hanging from the right to the leftside. Didn't you notice that ?" Ik: "no man, we were in the front and I had my eyes closed....! I was praying.... !"
Tip; probeer in Myanmar altijd een taxi te "sharen". Met name van vliegveld naar hotel v.v.

Zaterdag 12maart;
Een nachtje nog in Mandalay geslapen.
Als we gaan vertrekken, wil ik mijn slippers oppakken en het schiet me toch in mijn rug !! Gelukkig gaan we weer naar Thailand, via Bangkok naar Koh Samui om precies te zijn. Daar zal ik mijn rug eens goed laten verwennen. Voor de volgende Myanmar-gangers: hier geen massagesalons.

We hebben de middagvlucht naar ons bounty eiland, Koh Samui genomen. Randy en Jo-Anne hebben ons helemaal lekker gemaakt hiervoor. In het vliegtuig zitten we precies aan de juiste rechterkant en worden we getrakteerd op de ondergaande zon. Je kunt er geen genoeg van krijgen. Het wolkendek kleurt daarna prachtig rood.
Het volgende uitstapje is hotel Secret Garden. Bij avond al een waar paradijs. Als ik een avondfoto naar Gaby stuur, reageert ze:"mwah, ik zie niks..." Ik zal ze krijgen. De volgende dag een overdagfoto. Ze komt op haar reactie terug, hihi. Chapeau Hanny, je hebt het weer voor mekaar. Een kleinschalig hotel, 15 kamers, idyllisch aangelegde tuin, gezellig restaurantje met bar en rustige loungemuziek. Elke avond een ondergaande zon; we hebben hier geen last van. Het hotel is sinds juli 2015 gerenoveerd, dus de foto's op internet zijn gedateerd. Wij hebben huisje 2 en hink-stap-sprong-plons in zee. Dit is wat we gehoopt hadden, dit is wat we wilden.
De volgende dag lekker op het strand gehangen en ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe vriendin in een massagesalon.

  • 17 Maart 2016 - 08:38

    Randy:

    Mooi he die ondergaande zon en hotel aan t strand

  • 17 Maart 2016 - 11:18

    Sonny:

    Hink-stap-sprong-plons hahaha. Ik zie het helemaal voor me. Lekker hoor!

  • 17 Maart 2016 - 13:27

    Leroy:

    Hahaha altijd masages jij he

  • 20 Maart 2016 - 10:15

    Krishna:

    Massages daar zijn niet duur,dus geniet er maar van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ferry

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 71162

Voorgaande reizen:

08 September 2017 - 29 September 2017

Bali; paradise on earth

21 Februari 2016 - 21 Maart 2016

Thailand/Myanmar; into the dream.

12 Maart 2016 - 18 Maart 2016

Koh Samui

29 Februari 2016 - 13 Maart 2016

Myanmar

19 September 2013 - 10 Oktober 2013

Het land van de eeuwige glimlach.

20 September 2012 - 13 Oktober 2012

Bali en Sulawesi

29 September 2011 - 20 Oktober 2011

Wijckies On Tour op Bali

09 Juli 2010 - 11 Augustus 2010

Op reis naar Indonesië

Landen bezocht: