aardbeving - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu aardbeving - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu

aardbeving

Door: Ferry

Blijf op de hoogte en volg Ferry

14 Oktober 2011 | Indonesië, Bali

hoi allemaal,

gisteren inderdaad een aardbeving gevoeld. We hadden het eerst niet in de gaten. Het centrum lag bij Nusa Dua in het zuiden van Bali. Wij zitten op Noord Bali. Het was 6.8 op schaal van Richter, zeggen ze.
Hier gaat het leven gewoon door; tak apa apa (=no problems).
Nu gaan we naar Sanur, een rit van ongeveer 4 uurtjes en we gaan nog heel veel moois zien.
De foto's plakken lukt echt niet. Dan maar wachten totdat we thuis zijn. Ik snap dat de spanning voor sommigen van jullie erg groot wordt, maar het is niet anders.

Kus van mij en Hanny.

• 14 Oktober 2011 - 05:04

Ellen Loeffen:

Hoi Ferry en Hanny,
    Fijn om te horen dat alles goed is met jullie ondanks de aardbeving. veel plezier nog!! Geniet ervan.
    Lieve groet ellen

• 14 Oktober 2011 - 07:53

Krishna:

Hoi Hanny en Ferry,
    Toen ik over de aardbeving in Bali hoorde,dachte ik direct aan jullie.
    Gelukkig maar,is alles goed met jullie,dus jullie kunnen nog verder jullie kostbare vakantie met veel plezier genieten.
    Groetjes
    Krishna

• 14 Oktober 2011 - 08:23

Corine:

Fijn om te horen dat alles goed is met jullie! Het is toch altijd even schrikken als je zoiets hoort op het nieuws. Liefs Corine

• 14 Oktober 2011 - 08:51

Trea:

fijn te horen dat alles goed gaat met jullie. het is toch schrikken en mijn gedachten gingen meteen terug naar de tijd dat wij in Yogyakrta zaten met die aardbeving.dat was toen grote paniek. fijn dat dat jullie bespaard is gebleven.
    Geniet er nog van .en doe Ahmad en Yanti de groetjes van ons .Liefs Trea

• 14 Oktober 2011 - 10:17

Tabe:

Gelukkig maar.
    Veel plezier en tot volgende week

• 14 Oktober 2011 - 16:39

De Brardjes:

Heb je thuis nog iets sensationeels om te vertellen! Ga lekker verder met genieten! En wat betreft die foto's, die blijven een verrassing! Liefs van ons

• 14 Oktober 2011 - 17:06

Adrie:

ik had niet meegekregen dat er een reisverslag te lezen was, maar gisteren kwam ik er achter toen ik vroeg of ze iets van jullie gehoord hadden... net snel de verslagen gelezen. geweldig zo'n reis, veel plezier nog verder

• 15 Oktober 2011 - 19:58

Fred Brard:

That was Hanny & Ferry maybe fooling around! lmao
    Your brother Fred from America

• 15 Oktober 2011 - 19:59

Fred Brard:

Felt it over here in simi valley!! lol