schatje, knijp me nog een keer. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu schatje, knijp me nog een keer. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu

schatje, knijp me nog een keer.

Door: WijckiesGoesAsia

Blijf op de hoogte en volg Ferry

08 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Nog 1 nachtje.... Ik word wakker omdat m'n wijffie mij knijpt. Ja het is toch waar; Holland in de finale en even later wordt bekend dat Spanje de tegenstander is. Het water loopt me nu al uit mijn mond. Dit wordt smullen. Dat wordt voor ons dus een nachtje wakker blijven, want in Medan is het dan ongeveer 02.30 u. De finale wil ik toch niet missen. Als de klamboe niet werkt, zullen de muggen me toch wel wakker houden, denk ik. Ik maak me op voor een vakantie met lange nachten.
Maar eerst die verdomde vliegreis. Via Cairo naar Kuala Lumpur. 14 Lange uren in een veel te kleine ruimte in die zeer ongemakkelijke stoelen. In het Ajax-stadion heb je die vliegtuigstoelen ook voor de technische staf; mooi rood, lekker breed en veel beenruimte. Nee, dat wordt dus afzien. Ik denk dat ik vannacht maar het raam open laat staan, mogen de muggen mij wakker houden. Dan kan ik in het vliegtuig stevig meuren. In mijn naaste omgeving heeft dan iedereen een I-pod in hun oren, want ze zeggen dat ik af en toe snurk.
En als ik mijn ogen open doe, zijn we in Kuala Lumpur en vraag ik: schatje, knijp me nog een keer....zijn we er al ?
In de verte hoor ik een stem. Nee, we vliegen nu boven de piramides...

  • 09 Juli 2010 - 03:53

    Angela:

    Lieve Wijckies!

    Hele goede reis en een super trip gewenst!

    X Angela

  • 09 Juli 2010 - 08:57

    Mei-Lin:

    Hee Ferry en familie!
    Ik hoop dat jullie een goede reis hebben en ben benieuwd naar de verhalen. Zal de site hier op het werk doorgeven zodat iedereen jullie kan volgen.

    X

  • 09 Juli 2010 - 09:48

    Berton:

    Hey Ferry
    Heb je de tussenstand gezien je staat nu 6de en kunt nog winnaar worden als Nederland wint zoals jij voorspelt hebt.
    Hele fijne vakantie en geniet er samen met je vrouw en kids van he.

    Groetjes Berton

  • 09 Juli 2010 - 10:32

    Tabe & Lucia:

    Hoi Family,

    Een goede vlucht toegewenst. Heel veel plezier en heel veel mooie indrukken en ervaringen opdoen. Geniet ervan.
    Overigens je hoeft niet op te blijven voor de finale. De uitslag is al bekend, nl 2-1 voor Nederland. En weet je wat... van Persie neemt beide goals voor zijn rekening

    Lieve groetjes,

    Tabe & Lucia

  • 09 Juli 2010 - 12:05

    Thea Dan Arthur:

    hey familie,
    leuk foto's van jullie.
    vraag bij het inchecken of jullie aan het gangpad kunnen zitten dan heb je de mogelijkheid om op te staan en je benen te strekken zonder dat je je eventueel slapende buur te moeten wekken; een beetje beweging op zijn tijd in het vliegtuig is goed voor de bloeddoorstroming.
    mochten jullie nog wat vragen hebben dan horen we het wel.
    goede vlucht en geniet van de mooie/spannende films aan boord en Fer houdt je in met je gesnurk.

    selamat jalan!!!!

  • 09 Juli 2010 - 13:20

    Stanley:

    Beste Luitjes,
    Geniet ervan. Hier een Spaanse zon. Je mist niks. Later Stanley

  • 09 Juli 2010 - 20:08

    Marieke+Roy En Indy:

    Hoi Ferry en Fam.
    Ik hoop dat jullie een fijne vlucht hebben gehad. Nu lekker genieten, nog even voetbal kijken en dan echt gaan genieten van het indolandje, jullie zijn er natuurlijk niet voor niets. Doe de groetjes aan al de familie leden in de rimboe van ons.
    Geniet er maar lekker van, groetjes Roy, Marieke en Indy

  • 10 Juli 2010 - 07:01

    Ellen En Wil:

    Leuk dat we zo op de hoogte blijven. We hebben geen gelegenheid meer gehad om jullie een fijne vakantie te wensen, dus bij deze: geniet daar heerlijk met zijn allen. We gaan hier genieten van Oranje of ze nu winnen of niet het al een hele prestatie.
    Bij Ma Schraven zit nog een familielid van Hanny waar ma veel mee optrekt. Ton Brandts. Volgens hem was zijn vrouw een zus van Gijs.
    Toch wel weer bijzonder.
    Veel plezier ook namens Wil !!!

  • 10 Juli 2010 - 10:27

    Elle En Lucien:

    Hallo allemaal!

    Wij wensen jullie een super vakantie toe(die inmiddels dus al gestart is..)en leuk dat we zo een beetje op de hoogte blijven van jullie belevenissen :-) Lieve groetjes, Elle en Lucien

  • 10 Juli 2010 - 17:58

    Willi En Brigitte:

    Hoi Hanny, Ferry en kids,

    Wat leuk dat we jullie kunnen volgen. Wij hopen dat jullie een goede reis hebben gehad. Heel veel plezier en geniet ervan.

    Groetjes,
    Willi en Brigitte

  • 11 Juli 2010 - 21:54

    Gaby:

    Helaas mensen, weer geen Wereldkampioen......Maar.....geniet er maar heerlijk van.x gaby

  • 12 Juli 2010 - 08:58

    Gerda:

    Hoi wijckies, jammer geen wereldkampioen!!! Hoop dat dit jullie vakantietrip niet zal beïnvloeden!! Geniet er van!! Leuk om te zien hoe het rapporteren Hanny vergaat in de vakantie ha ha ha!! Grapje!

  • 12 Juli 2010 - 14:25

    Krishna:

    Hoi alle Wijckies,
    Eef is vandaag 12.juli al goed aangekomen in Medan ,jullie en Perry cs ontmoeten Eef zeker daar en jullie gaan verder naar Toba meer enz,enz toch ??.Geniet maar van jullie vakantie en veel plezier in Indonesie.
    Liefs
    Krishna

  • 12 Juli 2010 - 14:26

    Krishna:

    Hoi alle Wijckies,
    Eef is vandaag 12.juli al goed aangekomen in Medan ,jullie en Perry cs ontmoeten Eef zeker daar en jullie gaan verder naar Toba meer enz,enz toch ??.Geniet maar van jullie vakantie en veel plezier in Indonesie.
    Liefs
    Krishna

  • 12 Juli 2010 - 14:30

    Krishna:

    Sorry hoor,
    Misschien heb ik onbewust 2 keer gedrukt,dus kommen 2 de zelfde reacties van mij.Tot volgende keer en groeten aan iedereen.
    Liefs
    Krishna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Ferry

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 71157

Voorgaande reizen:

08 September 2017 - 29 September 2017

Bali; paradise on earth

21 Februari 2016 - 21 Maart 2016

Thailand/Myanmar; into the dream.

12 Maart 2016 - 18 Maart 2016

Koh Samui

29 Februari 2016 - 13 Maart 2016

Myanmar

19 September 2013 - 10 Oktober 2013

Het land van de eeuwige glimlach.

20 September 2012 - 13 Oktober 2012

Bali en Sulawesi

29 September 2011 - 20 Oktober 2011

Wijckies On Tour op Bali

09 Juli 2010 - 11 Augustus 2010

Op reis naar Indonesië

Landen bezocht: