oranje volgen op Sumatra - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu oranje volgen op Sumatra - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ferry Wijck - WaarBenJij.nu

oranje volgen op Sumatra

Door: WijckiesGoesAsia

Blijf op de hoogte en volg Ferry

06 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Nog 3 nachtjes...
Wat een spanning, die wedstrijd.
Ik hoop dat er zondag een plasmascherm in de bushbush bij de Oerang Oetangs staat...
Ik geef niks om voetballen, snap er na al die jaren bij Wilhelmina nog steeds niks van maar dit was wel heel spannend. Mensen allemaal veel plezier komende zondag.
Hanny

• 06 Juli 2010 - 20:47

Linda:

Hee luitjes!!
    Leuk dat ik jullie kan volgen. Heel erg veel plezier en ik kijk uit naar jullie verhalen. Volgend jaar zijn wij met Cieltje aan de beurt! Eindelijk!! Heel veel liefs en kusjes voor allen. Groetjes Linda

• 06 Juli 2010 - 23:35

Twalby:

hoi schatjes, onwijs veel plezier, we gaan jullie volgen...ben benieuwd hoe het gaat met bahasa indonesia van ferry,,,
    belanda the besttttttttttttt

• 07 Juli 2010 - 07:08

Krishna:

Hoi allemaal,
    Goede reis op 09 juli
    Veeeeeel plezier en geniet maar jullie vakantie in Asia.Veel liefs en groetjes
    KRISHNA

• 07 Juli 2010 - 07:14

Patrizia:

Jaaa...Wilhelmina! Tuurlijk snap je er dan nog niks van!!
    Alvast een hele goede reis maar ik zie je vanavond nog!!

• 07 Juli 2010 - 09:23

Pleuni:

Hi lieverds!

Het was zeker spannend bij het voetbal. We worden zondag wereldkampioen! Jammer dat jullie dat moeten missen. Gelukkig gaan jullie ook een gave reis tegemoet. Dat is een troost! Hihi! Ik wens jullie heel veel plezier want ik zie jullie niet meer voor vertrek jammer genoeg. Als jullie terug zijn wil ik alle foto's, films en verhalen horen/zien!

Heeel veeeel plezier!
    xx Pleuni

ps. De gezins foto is wel leuk geworden zeg!
    pps. Hanny ik had een 9 voor mijn fotografie opdrachten!

• 07 Juli 2010 - 10:08

Frans En Trea:

Hoi allemaal
    Een hele fijne reis en we gaan jullie zeker volgen.en wie weet hebben wij er dan nog wat aan als wij aan onze reis naar indonesie beginnen op 13 augustus.

• 07 Juli 2010 - 13:17

Gaby:

Oeps, net iets foutgegaan. Hey, knappe neven en nicht van me.Wat spannend zeg!Vraagje aan jullie ivm reis met Cieltje volgend jaar:noteer vooral de leuke dingen om te bezoeken en natuurlijk handige tips. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe en ik hoop, Ferry, dat je je verstaanbaar kan maken daar. Anders zijn je lessen Bahasa voor niets geweest.Heel veel fun saampjes en geniet er met volle teugen van!!! Groetjes van alle Brockies uit Eindhoven XsmakX

• 07 Juli 2010 - 18:22

Janny:

Leuke foto's van jullie! Super dat we jullie kunnen volgen! Goede reis en een hele fijne tijd daar en foto's maken he Han! Oh ja neem je een sarong en kebaja mee, de mijne zijn versleten;o)
    Lieve groet aan allemaal, Janny

• 07 Juli 2010 - 19:12

Jeanne:

Hoi Allemaal.
    Wat leuk dat we jullie kunnen volgen.
    Heeeeeel veeeeel plezier en 'n goede reis geniet er maar lekker van.
    Voor jullie allemaal 'n hele fijne vakantie.

Liefs Jeanne (Fotomaatje van Hanny)

• 07 Juli 2010 - 19:43

Pasquale & Wilma:

Salamat Siang,

Het is bijna zover..en 1 ding is zeker: wat zullen jullie gaan genieten van het mooie Indonesia en de geweldig lieve mensen!!
    We kunnen voor nu maar 1 ding zeggen: GENIET GENIET GENIET!!

Liefs Pasquale en Wilma

• 08 Juli 2010 - 11:29

Gijs Nelissen:

slamat datang
    wij leven helemaal mee.wel is het weer hier nu, al om te wennen wat jullie straks te wachten staat. dus maak je borstje maar nat.Geniet straks lekker van alles, het is weer zo voorbij.Veel plezier.
    Pa en Ma.